Dashboard

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Caceria de las Dragon ball

3

gonza01r

Error misión adulto y sub clase

2

NOOblyPoke

No puedo iniciar sesion, i can't log in

10

Waris

No me puedo conectar

31

Waris

Erro da tabela de habilidades

0

Recent Activities

• Saito -

Liked SkinnyToadd’s post in the thread The game.

Like (Post)
    I don't have anything particular to say, I'm just glad to see this game comback. Greater than ever at that.
  • Saito -

Liked kakaichi’s post in the thread DBOZ Vulkan Minimum Requirements.

Like (Post)
    DBOZ-Seperator-Final-Work.png Vulkan_logo.svg.png DBOZ-Seperator-Final-Work.png ★What is Vulkan?★ Vulkan is a low-overhead, cross-platform API, open standard for 3D graphics and computing. Vulkan targets high-performance realtime 3D graphics
  • gonza01r -

Replied to the thread Caceria de las Dragon ball.

Muchas gracias, lamentablemente mis driver de vídeo soportan hasta OpenGL y puedo usar Vulkan. Seguiré usando Dx9 mientras tanto.
  • gonza01r -

Liked Bonich’s post in the thread Caceria de las Dragon ball.

Like (Post)
    Buenas. En cuanto a lo de los FPS, por alguna razon el juego bajo su rendimiento despues de la actualizacion, los devs estan investigando porque. Mientras tanto podes seleccionar la opcion de Vulkan, con eso te deberia andar bien, aca te dejo un mini…
  • AlvaroJMV -

Replied to a comment by AlvaroJMV on Bonich’s wall.

Wall Reply
    Esta bien, muchas gracias :)
  • NOOblyPoke -

Replied to the thread Error misión adulto y sub clase.

Que lastima que no haya solución, muchas gracias por la atención, aun me falta la ultima misión para volar, si se me bugea intentare ese comando, gracias.
  • Bonich -

Replied to a comment by AlvaroJMV on Bonich’s wall.

Wall Reply
    Buenas.

por lo que estuve leyendo, las opciones normale no funcionaron para desconectar tu cuenta, asi que se va a reiniciar el canal en el que esta tu cuenta, pero vas a tener que esperar un rato porque hay demaciada gente como para hacerlo ahora.
  • Waris -

Replied to the thread No puedo iniciar sesion, i can't log in.

@AlvaroJMV can you check in the task manager if you have the client.exe process running, if so, disable it
  • Waris -

Quote from AlvaroJMV: “Yesterday I was playing and my internet crashed and I had to end the process with task manager then when I tried to enter again the error startedSorry if you don't understand very well I'm using the translator :x034: ” try now, if the…
  • AlvaroJMV -

Yesterday I was playing and my internet crashed and I had to end the process with task manager then when I tried to enter again the error startedSorry if you don't understand very well I'm using the translator :x034: