Recent Activities

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Bonich -

Posted the thread Notas del parche #7- Español.

Thread
    LIWeeMr.png DBOZ-Seperator-Final-Work.png
    WMaWC62.png
    Client 3.0 (Experimental) - Notas del Parche #2
    Nuevo en el 3.0 ★ - Anisotropic Filtering - Agregamos una nueva opcion en el menu grafico del juego, llamada " ". Esta tendra desde x1 hasta…
  • Bonich -

Posted the thread Notas del Parche #6.5 - Español.

Thread
    LIWeeMr.png DBOZ-Seperator-Final-Work.png
    myTDWKc.png ★ Mapa ★ - El mapa de navidad fue agregado al juego. - Nota: Un posible evento sobre navidad será revelado pronto (Hidden Content) V5PnTYo.png ★ Mob ★ - Calculación de curacion de monstruos - Las…
  • Doomhammer -

Replied to the thread deutschsprachige Gilde.

mhhh kein deutscher spieler mehr on? weil spiele verschiedene chars aber keiner endlvl leider bisher
  • Bonich -

Replied to the thread Se puede cambiar el idioma a Español?.

Buenas. si, en el lado derecho del launcher, tenes el icono de una bandera (probablemente una de EEUU/Inglesa) hace click ahi, y selecciona la bandera de España, dale al save, espera que el launcher carge los archivos y dale a play. Listo Importante:
  • Darkalignis -

Posted the thread Se puede cambiar el idioma a Español?.

Thread
    Quisiera saber si existe alguna forma de poder cambiar el idioma del juego al español, no pido mucho cambio, simplemente que me parece mas cómodo que estar traduciendo sobre la marcha todos los textos
  • Raypro7 -

Wrote a comment on kakaichi’s wall.

Wall Comment
    Hola Kakaichi, estoy en westland, algunos reveladores de mapa no me funcionan
  • Waris -

Replied to the thread Adult quest bug.

You must be an adult to complete the fly quest, if you cannot complete this quest use the @ fly command in chat.
  • Cochito -

Replied to the thread Account Already connected to the game server.

Mismo problema mi personaje "Neiel" esta online , disculpa las molestias. Saludos
  • bransht -

Replied to the thread Character stuck in now loading.

• Bonich -

Quote from Cheetos: “so i have to create a new character? ” nop, you can use that. you can do everything that do an adult character.
  • Cheetos -

• Bonich -

Hi if you used the command, we cant do anything about the adult quest. anyways, fly quest is other thing, you should can make it. look if already do the other 3 fly quest. Lvl 15,20 and 25. you need did this quest for have the final fly quest
  • Cheetos -

Posted the thread Adult quest bug.

Thread
    Hello, I have a problem. I had no idea that I have to first end adult quest and then choose my subclass and I got my subclass by using command @setclass and now I can't end adult quest at korin tower and also im not able to do fly quest because of that,…